Jom Ikut Saya

08 Januari, 2014

W..W..- TUNAS PUTERI..KU - SETIAP RABU HARI KOKU SEKOLAH

ASSALAM

Setiap RABU adalah hari kokurikulum untuk sekolah2 di JB
Semua pelajar mesti memakai pakaian uniform yg disertai.

TUNAS PUTERI
ALEYA UMAIRAH BINTI SULAIMAN


UNIT BERUNIFORM - TUNAS PUTERI (pilihan sendiri)
PERSATUAN - BAHASA MALAYSIA ( guru tetapkan)
KELAB - HOKI (guru tetapkan)


JUMPA LAGI

IN SYAA ALLAH



Nota: Sekarang darjah 3 dah ada semua ni...kita dulu2 mana ada.



6 ulasan:

Kakzakie berkata...

Sama geng dgn anak dara kecik kakaklah SN. Sekolah anak kakak lagilah, selasa pun pakai baju koko (tapi yg t-shirt kuning tu) hari ini pakai macam Aleya ni, Isnin pakai baju senam, jadi pakai uniform sekolah Khamis dan Jumaat aje. Sedangkan uniform dia ada 3 helai. Terlebih sehelai jadinya...

Kakzakie berkata...

Eh... salah hari Ahad sekolahlah bukan jumaat hihi... lupa hari dah kakak ni:)

Sharifah Nadzarah berkata...

KAKZAKIE- Yelah kak..sama...skolah aleya pun ada baju koko tapi blom siap bajunya..mmg pakai baju kurung 2 hari jek kak..selebihnya t-shirt & track.tq kak

NM03 berkata...

dolu2kan... time kite la... sape mauk tunas puteri, kita hebat la... hehehehe

Sharifah Nadzarah berkata...

NM03- HEHEHE BTUL TU...MAKLUMLER ALA2 POLIS PUN ADE..ASKAR PUN ADE..MCM HEBAT GITU...HHE TQ

munna berkata...

Mmg berbeza betul sistem pendidikan dulu dgn sekarang.... Comel je tunas puteri SN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...