Jom Ikut Saya

21 Januari, 2011

BORING GILER HARI NI....19/1/2011

Askum...x tau la nape..hari ni mmg btul2 boring..x tau la klu kat rumah nnti..harap2 kat rumah hepi lak ye...rasa malas tul nak wat keje kat ofis hari ni....mgkin aku masih risaukan aidil yg x sihat ...dan esok kene keje..org lain cuti ...PH (thaipusam)..aku kene keje...lagila aku boring...dah dpt ku bygkan hari esok mcmane...duduk sorang2...xde keje..xde call..(org laen cuti)...duk la smpai kul 5.30...nak tdo xleh...nak wat pe2 sume kene curi2...emmm...

PTG KAT UMAH

Sampai jer rumah..aleya trus meluru kat aku...dialog dia " IBU2..BUAT LEMPENG MCM SEMLM..SEDAP LAAA..EYA NAK MKN DENGAN SUSU.." ( dengan suara yg kuat..leh dgr 1 M'sia) kembang kuncup hidung aku dgr pujian anak aku tu..hahahaha.. itulah dia anak2 slagi x jemu benda tu je lah yg dia nak mkn...aku pun ok jer dgn permintaan dia tu...anak nak mkn xkan nak marah plak kan...tapi nasib baik hari tu ada pasar mlm so B4 aku balik..aku dah singgah dulu kat pasar mlm beli Nasi Ayam (peberet anak2)...Nasi Kerabu tuk abg...dan sdikit mknan goreng2...utk aku?...roti gardenia...(diet) hihihii jgn mare....mmg stiap rabu adalah hari cuti aku masak...coz ada pasar mlm..beli je lah...relax sket....AIDIL..plak Alhamdulillah..dan semakin pulih....hepi tul aku tgok dia dah ketawa....AMIRAH beselah dgn kedegilanya...xtau apa nak wat dgn yg sorang ni...tapi smua ibu SAYANG... maka..mlm tu aku kat umah xde lah rasa bosan mcm kat ofis tadi....amin...


1 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

SALAM ZIARAH..

suka lihat anak kamu yang comel..
orang johor ya....
semoga ukhwah kita berpanjangan..
saya ayu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...