Jom Ikut Saya

17 Januari, 2011

SELAMAT DATANG 2011

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..syukur kepada Allah SWT..kerana dipanjangkan usia ku..dan seluruh ahli keluargaku..hingga ke tahun 2011 ni..semoga tahun ini kami sekeluarga dimurahkan rezeki..dikuatkan iman..dipanjangkan umur amin..amin..yarabbal a'lamin..

Agak lama aku menyepi..hingga kini baru dapat menjengah blog aku yg terbengkalai bak bangunan usang...baru hari ini aku dapat meluangkan masa menulis sedikit coretan...ya allah begitu pantas masa berlalu..banyak sgt ker keje aku?..sibuk sgt ker aku?? hanya tuhan yg tahu....
Insyallah...di tahun baru ini..akan ku cuba untuk meluangkan masa...berkongsi..kisah suka duka..hidupku...jika diberi keizinanya..sesungguhnya aku hanya manusia biasa yg bisa merancang tapi hanya tuhan yg menentukan...amin..


Wassalam...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...