Jom Ikut Saya

06 Mei, 2013

SEMALAM...saya MEMILIH....

ASSALAM...

Apa khabar semua..Alhamdulillah..bersua kita kembali..di alam maya ini..jutaan kemaafan sy pohonkan kerana menyepi begitu lama...lantaran dari keadaan diri yang berbadan dua..saya dilanda alahan MABUK bak kata org tua2..alhamdulillah beransur kurang walaupun belum stabil ada ketikanya agak teruk....apakan daya kehidupan..tanggungjawab..kerja..perlu di laksanakan walau dalam apa jua keadaan..sebenarnya banyak cerita yg ingin sy kongsikan sepanjang penyepian sy..tapi sy tidak mampu...maafkan sy.. In syaa Allah jika ada kelapangan sy kongsikan juga...doa2kan lah..
 OK..Semalam semua rakyat Malaysia pasti telah melaksanakan tanggungjawab masing2..begitu juga sy..tapi sy tak dapat nak snap sana sini...hanya ini yg dapat sy kongsikan..disebabkan sy pergi hampir tengahari..maka tak perlu beratur panjang...dan keutamaan pula di beri untuk warga emas & ibu2 mengandung alhamdulillah..tak payah nak beratur...cik hb je lah yg kene  beratur...TAPI menurut kata mak sy..waktu pagi punyalah panjang org beratur hingga sampai kesekolah Agama (sape duk tmn daya tau lah yek)..tapi mak sy pun tak beratur coz warga emas..hehehe..oklah rasanya semua dah tau keputusannya kan so kepada mereka yg telah diberi mandat moga dapat melaksanakannya dengan aman dan harmoni..
 OK..kami saluran 4..
Inai biru...hehhee



OK JUMPA LAGI
IN SYAA ALLAH

 
 

4 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kakak mengundi di Pontian petang masa hantar Nurienne balik asrama. Jadi sebab dah nak tutup masa tu ramai org..

Qhaifa Nur berkata...

pagi memang ramai orang...
pengalaman undi masa mengandung, kita diutamakan...

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- hehe..kita kat tmn daya ejk..leman pun dah tukar alamat so tak payah le dia balik pontian kak..
tq kak

Sharifah Nadzarah berkata...

Qhaifa nur- betul tu...nasib la pegi lewat sikit..mak je pegi pagi semlm..ingatkan nak saing rupenye mak dah pegi dulu..hehe org lama..semangat ngundi lain..tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...