Jom Ikut Saya

24 Mac, 2014

KEM ANAK SOLEH - PENUHI MASA CUTI SEKOLAH ALEYA BERMULA HARI INI...

ASSALAM

SALAM DI HARI ISNIN
MOGA DIPENUHI DENGAN PENGISIAN YANG BERMANFAAT

"KEM ANAK SOLEH"
Itulah aktiviti yang akan di hadiri aleya umairah selama 4 hari bagi memenuhi masa cuti sekolahnya.. Alhamdulillah hari ini hari pertama kem tersebut..so pagi2 lagi sy dah menghantar untuk pendaftaran..aleya teruja..ibu lagi teruja..sebab ni adalah pertama kali aleya join aktiviti seperti ini..biasanya aktivit ibu or ayah ada sama ..takpelah...dah besar kena belajar berdikarikan??..walaupun dalam hati ibu mcm sedih jek nak tinggalkan dia tadi...tapi kena juga coz ibu nak gi keje..hehehhe...lagipun sy percaya aleya boleh!!
OKlah jom tgok gambar yg sempat sy snap..nak snap byk2 segan lah plak

 PENDAFTARAN
Datang awal so blom ramai lagi.. 
Kem ni diadakan di surau Al-Hidayah Tmn Daya
selama 4 hari tapi tak tidur dari pukul 7.30 hingga 6.00 petang.
oklah senang sy nak hantar & ambil
pergi keje hantar balik ambil terus..

ALEYA & ASHIKIN
Selama 4 hari ni sy akan hantar & ambil ini budak 2org ...
ashikin kawanya xde sesape nak hantar mungkin ada masalah dari segi masa so sy ckp bolehlah kalau nak tumpang apalah salahnya bukannya jauh pun rumahnya..sekali jalan nak ke surau tersebut.

OKLAH..moga kem ini memberi manfaat untuk aleya & semua anak2 yg lain. amin


Jumpa lagi
In syaa Allah



2 ulasan:

Kakzakie berkata...

Oklah tu SN sebab dekat aje dah tak tidur pun. Biasa kalau dah masuk tahap 2 memang macam-macam kem and motivasi akan kena ikut. Apa lagi kalau pengawas memang cikgu galakkan...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Salam Ukhuwah SN...

Akak pun cuti sekolah hantar anak ke kem/program... terisi jugak masa cuti sekolah mereka kan... :)

Akak follow #525 jemputlah ke blog kecik akak :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...