Jom Ikut Saya

25 Julai, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI...


ASSALAMMUALAIKUM

Alahai...n3 saya hanya awal puasa & raya jek ekk..jgn marah ye..
Memandangkan esok saya diberi cuti oleh boss..maka hari ni kira hari last sy bekerja...tapi cuti kena standby gak..klu ada urgent kena dtg..hikhikhik..
Apa2 pun sukenye sy...dpt cuti esok..harap2 xdelah client yg call..oklah

Dikesempatan ini..saya ingin memohon ampun dan maaf seandainya sepanjang perkenalan kita semua dialam maya ini mengundang rasa tidak senang sama ada secara sengaja atau tidak...moga kedatangan bulan syawal ini memberi rahmat untuk kita semua...


SELAMAT HARI RAYA DARI SAYA & SWEET MEMORIES




JUMPA LAGI

INSYA ALLAH



Nota: Hati2 diperjalanan ok!!!



2 ulasan:

uncle gedek berkata...

Salam Aidilfitri juga...!

mama aini berkata...

salam aidilfitri dr mama buat sharifah & family..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...