Jom Ikut Saya

03 Oktober, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA..

ASSALAMMUALAIKUM

ALHAMDULILLAH
Bersua lagi kita setelah lama menyepi..saya hanya mampu BW jer..untuk membuat n3..apakan daya masa & keadaan tidak mengizinkan..maafkan saya...moga kawan2 semua masih lagi ingat dengan saya ye...
Dikesempatan ini..saya ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
untuk semua yang mengenali saya di alam maya ini..moga ukhwah kita terus berpanjangan walaupun saya tengelam timbul jek n3 nya..


Sebelum itu sama2lah kita menjalankan ibadah sunat bersempena hari arafah esok moga kita semua mendapat keberkatan dari ganjarannya amin...



Sehingga berjumpa lagi
Insya allah



Nota : Berhati2 diperjalanan bagi yang pulang kekampung.




1 ulasan:

SITI NOARIZAH ARIS berkata...

Salam...selamat menyambut aidiladha dan selamat berpuasa sunat arafah.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...