Jom Ikut Saya

10 Februari, 2011

CHOC BANANA CAKE...

Askum...slmt pagi sume...hari ni sy x brape nak sihat la..mcm nak demam jer...tekak..badan dah sakit fah ni...tapi keje gak..kurang rajin (ayat CMG) nak gi klinik...hihii jgn mare CMG...xpelah jap agi telan panadol jer...harap2 oklah..doa2kan yer..berbalik pada tajuk di atas...smlm balik keje..sy wat kek...smlm x  masak..coz hari cuti...( ada pasar mlm )...so sajer nak bagi ada keje sy wat ler kek diatas tu...resepi nya sy ambil dari blog maklang azie...TQ Maklang hihihi soodaappp...ini lah hasilnya...so hari ni sy..husband...anak...sume bwk bekal kek...kikikiki..sarapan kek lah yek...


Mira..lah paling xcited tnggu...sanggup x tido...coklat mmg peberet dia..

Siap nak potong lagi....

Saje letak manik warna warni tu....


Setelah dipotong..tapi pic x cantik sgt la...tapi keknya lmbut...basah...dan soooddaaapppp.... oklah jumpa lagi lain N3....



3 ulasan:

Mat Gebu berkata...

salam kenal puan..hmm apa kata puan letak widget "follower" tu kat atas atas belah kanan ni, jadi orang mudah nampak...maaf, hanya cadangan saja...

shnadzarahalhabsyi berkata...

Tima kasih CM...cadangan/tunjuk ajar dari CM & Bloger yg lain amat dialu2kan...coz sy masih baru dlm dunia blog ni...TQVM..

Miss Fetty berkata...

fuhh,,, menari menu2 nya.. wat saya lapr pagi2 nih..
sile la ke dapur sy pula,,, melawat2 menu sy.. tp sy open blog sy, so agk simple la...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...