Jom Ikut Saya

05 Januari, 2015

Menu simple malam semalam...

ASSALAM

JUMPA LAGI
Ok..nampaknya mood berblog sudah mari...moh la kita tepek segala gambo yg ada. Ini citer semalam..sampai rumah balik dari kampung MIL dalam pukul 6 ptg..walaupun geraknya kul 4..tapi bila dah menyinggah jek..camne nak sampai cepat...ok lah sampai2 jek trus sy rendam ikan tuk masak makan malam nnti..sambil2 memunggah..mengemas segala barang dari kampung...Alhamdulillah siap masak inilah hasilnya menu kami untuk malam semalam..jemput cuci mata...

 3 jenis jek..cukuplah yek..

 Asam pedas ikan parang..
 Sayur campur..
lauk cenggini mesti nak ada tuk anak2..
pastu kuah mesti nak byk..hadoi..
sy tak berapa suka kuah byk tapi disebabkan anak..layankan je lah..
sy cedok sayur jek
Ikan gelama goreng..
ikan tu beli kat kampung..
kalau balik kampung MIL mesti beli ikan coz segar2


OKLAH JUMPA LAGI

INSYA ALLAH


1 ulasan:

smbotak berkata...

bagi aku lauk asam pedas tu pun dah cukup. lain2 tak pandang dah...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...