Jom Ikut Saya

15 Januari, 2015

Sesi persekolahan 2015 - AIDIL

ASSALAMMUALAIKUM

APA KHABAR SEMUA.
Maaflah beberapa hari ni tak bersiaran..cewaaahh..saya sebenarnya ambil cuti beberapa hari untuk tengokkan si tunggal sy sorang ni...MUHAMMAD AIDIL MUHSIN..yang mula bersekolah tadika..Sy masukkan dia di KEMAS.. aje..mcm kakak2nya dulu..maklumlah aidil baru 5 tahun insya allah tahun depan sy akan masukkan ke PRA-SEKOLAH pula.. oklah berbalik pada citer aidil..aduhai.u all nak tau tak hari pertama ibu dah le excited bagai nak rak tapi dia plak wat hal..boleh dia menangis..meraung..tak nak kene tinggal..masa kat rumah beria benor..tiba sekolah huru hara ibu ayah dibuatnya..nak tak nak kami tinggalkn jek dia trus lari balik..tak dpt nak snap gambo pun..yg ada ni pun masa kat rumah sebelom gi sekolah..nape lah yg sorang ni lain benor dari kakaknya..jom lah kita tgok gambo2 yg dpt sy snap..

 tgoklah..beria pakai kasut sendiri..org nak pakaikan takmo
 snap2 jap..tapi punyalah susah nak suh dia diam..
 dgn kaka mira..tahun ni kak mira drjah 2..


Hari kedua
 Hari kedua pakai baju sukan..uniform sukan lom dapat so pakai baju putih sluar gelap..hari kedua ok plak coz ayah hantar..

 Inilah jek gambo yg dpt cik hb snapkan..masa ni cik hb yg hantar sorang sy x ikut..nampak ok jek..alhamdulillah..sy pun hepilah togk dia dah ok..TAPI masuk hari ketiga saya plak hantar dia wat balik prangai..aduhhh..aidil...aidil...trus sy pk mungkin sy tak boleh hantar..so ktorg tgok hari keempat..cik hb yg hantar plak...ye memang betul..bila cik hb hantar dia ok jek..anak..anak...saje ngada2 kan..dan hari ni hari kelima..disebabkan sy & cik hb pergi keje sama2 maka nak tak nak kenelah sy ikut skali menghantar aidil...berdebor2 jugak takut dia wat prangai lagi...tapi Alhamdulillah..hari ni dia ok jek tu pun sy x hantar masuk cikhb jek yg hantar masuk skolah..pastu sblom tu adalah sy jampi serapah sket bior dia lembut hati..ehh tapi bukan yg syirik2 tau..

inilah gambo pagi tadi..
sebelum tu malam semalam dia ckp kat sy " ibu..esok cikgu suruh pakai baju pengantin" aduhai gelak besor sy..ingat plak tu cikgu ckp..tau lah sy maksudnya baju melayu..hehehe aidil...aidil...

oklah jumpa lagi

insya allah




1 ulasan:

Kakzakie berkata...

Heee... tak malu nangis Aidil ye. Kalau mama Zakie ada masa tu mama selit kepala Aidil kat ketiak mama Zakie ni tau...

Sebaiknya dah tahu trick Aidl tu SN lain kali jgn ikut menghantar. Biar Leman aje yg hantar. Bertuah juga bujang satu ni:) tak padan dgn keletahnya.

Lama betul kita tak jumpa kan:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...