Jom Ikut Saya

16 Mei, 2012

AROMA MEE BANDUNG...pertama kali mencuba

ASSALAM

Apa khabar semua..

Sebelum apa-apa sy nak ucapkan
SELAMAT HARI IBU & SELAMAT HARI GURU
kepada ibu2 semua maaf terlambat.
Agak lama sy tidak membuat apa2 N3...
Bukan sengaja tapi kita hanya merancang
TUHAN yang menentukan..
Banyak yang sy nak ceritakan sepanjang penyepian sy beberapa hari ini tapi untuk permulaan sy n3 kan dulu cerita dan menu yg dah lama dok terperap tak teredit2 ni..(lama pun tak lama sgt lah dlm 1 minggu lebih jer..) dan mungkin n3 ini akan menjadi n3 last yg ada gambar coz sy dah takleh nak uplod gambo lagi kuota 1GB dah penuh..malaslah sy nak pk2..
MEE BANDUNG
KUAHNYA
ISTIMEWA AROMA
REMPAH SEGERA YANG SY GUNAKAN
JEMPUT TGOK JELAH YE..

Sebenarnya sy buat mee bandung ni kat rumah MIL di pontian..
sy balik masa cuti wesak day yg lepas..dah lama sy beli perencah ni tapi tak buat2 so sy bawak balik kampung masak kat kampung..alhamdulillah nak kata sedap tu rasanya mcm kurang maklumlah pertama kali sy mencuba...biasanya kalau nak  makan sy gi wak radol jer..tapi kali ni saje ngada2 nak wat sendiri...sedap ke tak kenelah makan jugak...OKLAH jumpa lagi insyaallah sy akan cuba utk berkongsi apa yg berlaku..sy perlukan masa..


Nota: bila agaknya sy dapat makan mee bandung ayu citarasa rinduan tu ekk?? mesti sedap...


4 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kalau nak ke Citarasa Rinduan kita pakat-pakat SN... Kakak dah hint kat abang kita pergi sama-sama biar Ayu busy sikit hihi...

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- insyaallah kak..klu ada masa yg sesuai jadiklah tu..

mama aini berkata...

ehem hb mama org johor..selalu dia beli perencah ni bila balik kg !!!..ada byk jenis..tak tahu mana yg lebih sedap..hu2x..

nur berkata...

hi..blog walking here...singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...