Jom Ikut Saya

20 Mac, 2012

PAU SAMBAL....edisi nak perabihkan sambal nasi lemak..

ASSALAM

PAU SAMBAL

Ok..sy tak boleh nak citer pjg lebar...
kali ni nak tunjuk pau sambal yg sy buat..
hari yg sama sy masak nasi lemak kat n3 dibawah tu...
sebabnya..ada sambal..so dari membazir sy buatlah pau ni..
sy pernah buat dulu kat sini..
adalah 2- 3 kali dah buat cuma kadang2 amik gambo kadang2 tak amik pun
so jom tgok...
Doh dah naik
bulat2kan..pastu tunggu
dah naik semula..
nampak tak beza gambar atas dgn yg ni..
siap digoreng...
sy tak dapat nak snap cantik2..
coz kebetulan siap jer goreng adik sy dtg..
so jamukanlah diaorg dgn pau sambal ni..
hanya sempat snap 2 ketul jek kat atas tu...


OK JUMPA LAGI!!



5 ulasan:

munna berkata...

tak sama ke dgn burger malaysia kuih ni...

LinRosly berkata...

Assalamualaikum Nad

Rajinnya...Kak Lin pun suka pau sambal ni tapi Kak Lin x rajin nak buat sebab yg suka Kak Lin jer yg lain2 x berapa suka...


Salam rindu...:)

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Nad..sama la kita arini masak pau tp k.atie buat inti kelapa jer :D

Sharifah Nadzarah berkata...

munna- sama munna..burger malaysia tu nama glamer..kikikiki...tq

mama aini berkata...

ehem..tak dapat menahan lapar bila dtg kesini..he2x..sambil telan air liur..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...