Jom Ikut Saya

01 Mac, 2012

Salad telur hancur...

ASSALAM

Alhamdulillah..dahmasuk bulan Mac..
syukur kepadaNYA masih diberi peluang utk 
memperbaiki kelemahan diri..
bulan ni ada tarikh2 penting yg perlu sy ingat..
mudah2han diberi kesempatan hingga ke tarikh2 tersebut.

oklah..sy nak buat koje ni..so jom layan menu kali ni..
sy buat salad telur..ekceli dah lama sy buat ni..
cuma tak sempat2 jer nak n3..
tapi maaf sgt2 sy tak ingat kat mana sy amik resepinya..
kepada tuan empunya resepi tqvm sy ucapkan..
sedap dimakan begitu saje..
tak payah makan dgn nasik..meratah jer pun dah kenyang
sesuailah utk berdiet..(tapi telur tu pun ada kolestrol)
so klu tak nak kolestrol lebihkan sayur dari telur..hikhikhik
 nanti sy akan editkan dari mana resepi ni..hehehe (boleh gitu)

SALAD TELUR HANCUR
SEBELUM MAKE OVER
SELEPAS MAKE OVER
ZOMMMMM

JUMPA LAGI..




3 ulasan:

sakila's craft berkata...

cam best je...yum yum

Kakzakie berkata...

Kakak tak sihat nie tengok pun terliur SN..

munna berkata...

salad2 ni munna suka...lagi2 ada telur...lagilah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...