Jom Ikut Saya

20 Februari, 2012

weekend..bekfes & lunch

ASSALAM..

 Kepada semua rakan2...
didoakan semoga kalian sihat & ceria selalu..

Sy tak dapat nak celoteh pjg lebar..
coz hari isnin mmg bz...
so..jom tgok menu bekfes & lunch sy sekeluarga 
weekend lepas (semalam)..

Sarapan..
Donut & keladi goreng + nes O
Donut tu kene buat ikut selera masing2... 
ada gula & coklat (dlm piping plastik)
so kene buat sendiri..coklat mestilah utk anak2..
Saya masak Kari Ikan Ibu kerisi
TELUR DADAR KACANG PANJANG
Sy goreng papadom
KARI IKAN IBU KERISI...POSING
Sayur bayam tumis air
Siap untuk lunch semalam...
ada juga telur puyuh..
rekues dari amirah..tapi rebus jer..

Malam pun lauk lebih kurang sama cuma sayur & telur dah habis
sy gantikan dgn ayam goreng segera utk anak2 & kobis goreng
tapi gambo tak snap
biasa malam kami makan tak terlalu berat apa yg ada jer..

2 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kakak semalam makan pagi di R&R dan tengahari makan di warung kat Pontian sebab tengok Nurienne - hantar uniform bulan sabit merah dia.

miloais milo berkata...

biasanya menu makan malam sama aje kan ngan lunch - tolak tambah satu dua menu aje...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...