Jom Ikut Saya

07 Januari, 2013

Awal tahun dimulakan dengan DEMAM!!!!...

ASSALAM

Alhamdulillah bersua kita lagi..moga rakan2 semua sihat..
SAYA??..alhamdulillah..beransur sihat walaupun selsema & batuk masih berbaki lagi....haritu sy ada bgtau akan kembali pada hari jumaat kan??..tapi apakan daya tiada kudrat untuk meneruskan kerja..sy diserang demam yg teruk hingga meracau2 walaupun mata pejam (kata cik hb)...nasib baik 1hb hingga 3hb sy bercuti..kemudian sambung mc pada hari jumaat...tapi hari sabtu sy keje..sy gagahkan jugak utk ke ofis ( sy ajak aleya & amirah teman) ..rasanya lama benor dah tak dtg keje, rasa segan & bersalah plak dgn boss...nasiblah half day haritu..so kiranya last week sy hanya keje 2 hari jek..isnin & sabtu..awal & akhir minggu..hehehe..cik hb cakap awal2 tahun dah demam..dah cuti lama..tapi bila diingat2 balik..lama dah sy tak demam atau sakit..klu sikit2 tu sy terus telan panadol..pastu ok..klu tak betul2 sakit takdenye sy nak cuti ke mc ke..baik buat keje biar berpeluh..tapi haritu mmg..sy kalah..segala sendi2 semua bisa2 & lenguh2..kepala tengkuk bahu semua sakit...ya allah ujian apakah ini..(byk dosa kot)..mudah2han tahun baru ini dipermudahkan segala urusan buat sy sekeluarga..amin..




OK JUMPA LAGI



7 ulasan:

4feet8 berkata...

kalau dah start selsema mesti rasa badan berbisa, kan.. semoga cepat sembuh ya..

Knor berkata...

penyakit berangkai ni..sekali bersin aje boleh berjangkit dgn sepuluh org yg ada di sekitar.

semoga cepat baik ye..ada hikmah di sebalik sakit.

intanfirdaus247 berkata...

takper..kena rehat betul2 baru leh keja ..kita bukan mesin..boss paham nye..hehe...:)

Qhaifa Nur berkata...

mmg risau klau sakit...anak2 perlu diuruskan juga...lebih2 lagi dh masuk sekolah...moga kita semua diberi kesihatan yg baik......

Kakzakie berkata...

Kita tak sihat boleh gagahkan diri tapi kalau anak tak sihat kita lagilah susah.

Moga terus sembuh SN..

Wan Afzan berkata...

Get well soon!

munna berkata...

anak munna Yasmin dah mula selsema... harapnya jgnlah berjangkit dgn kakak meya... baru je bersemangat nak sekolah nanti demam pula

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...