Jom Ikut Saya

02 Jun, 2016

Nasi lemak kegemaran anak2..

ASSALAM

Petang ni nak tayang makanan plak..alah nasik lemak je pun..tapi disebabkan ianya kegemaran anak2 so nak tayang jugak..resepi x  dak ye kwn2..nasik lemak sy ni sempoi jek..u alls pun lagi terer masak kan.. oklah layan gambo jom..

Menu ni bertarikh 30/5/2016.. lama benor baru nak n3..amek lah weken byk sgt citernya..so kenelah tggu turn..harini baru turn dia..jgn marah ehh nasik lemak..hehehe
Pinggan sy..
Telur,ayam,timun,kacang,ikan bilis

AIR LEMON
Skrg sy mengamalkan ATKINS..sape tau angkat tangan
lama jugak lah sy dah amalkan..alhamdulillah
sy hanya makan nasik time weken/orang kawin jek hari2 biasa tak amik nasik mmg berkesan u alls ehh nntilah citer psl atkins ni..n3 lain ye..

OK JUMPA LAGI 

INSYA ALLAH





3 ulasan:

Qhaifa Nur berkata...

Sedapnya nasi lemak...
tgh berdiet...seronoknya

Kakzakie Purvit berkata...

Nasi lemak ni kalau sambal dia sedap memang sedaplah SN
Ni lagi nak puasa macam-macamlah resepi nasi lemak akan ada.

Raihanah Ahmad berkata...

sedap terr saya pun penggemar nasi lemak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...