Jom Ikut Saya

23 September, 2011

Ole-Ole...TQ Mak

ASSALAM

N3 seterusnya..sy nak tunjuk apa yg mak sy bagi masa dia pegi KL minggu lepas. 
Hanger tudung...kuih kapit...pelbagai senduk/sudip IKEA...
sgt2 la suke....coz dah lama mengidam senduk ikea tu..maklumler kite duk JB..pastu bukannye selalu gi KL..kalaulah ikea ada kat JB kan besttt..semua peralatan dari ikea...mcm jiran sebelah rumah sy tu...ini bukan nak riak..takbur..jeles..or ape2 jelah ye..tapi kita hanya manusia biase yg sentiasa melakukan kesilapan...harap2 u alls faham dgn n3 sy ni...
 (buat n3 sambil fening kefala)

3 ulasan:

Kakzakie berkata...

Untung kalau ada mak lagi kan. walau dah ada rumahtangga masih ada lagi dia ingat kat anak dia....:)

Dinas Aldi berkata...

Ibu memang sentiasa teringatkan anaknya kan.

Terima kasih sudi datang ke blog saya :)

MaMa AiNi berkata...

sharifah ni mesti anak kesayangan mak kan !!..he2x..apapun setiap mak mesti sentiasa ingatkan anknya..walau kemana dia pergi..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...