Jom Ikut Saya

15 September, 2011

KUIH CARA..


ASSALAM
SALAM LEBARAN KE-17

Sape suka makan kuih ni...CARA...pertama kali sy membuatnya..teringin nak makan sejak bulan pose lagi tapi sy xde acuannya..so bila dah beli acuan trus le buat...sy buat utk minum petang..tapi minggu lepas ler..dah lama buat baru dapat n3..biase ler..bzzzzz..
sekejap jer habis..sy buat 2 adunan..
anak2 suka la pulak makan kuih ni..
siap suruh buat lagi..


sebelum di cantumkan...
kenape mesti nak cantum ekk?? 
sy pun pelik..ada sesape leh bagi jawapan tak?
 tengah nak masak..sy tutup dgn tudung periuk jer..
inilah acuan yg baru sy beli..murah jer..nanti nak beli yang bentuk bujur pulak...

10 ulasan:

NM02 berkata...

sedap kuih ni, saya suker

miloais berkata...

iols suker kuih cara ni
tapi tak reti buat

cara masak - bakar gitu ye???
bagi resepi nok
mana tau... ada masa nak cuba lah!

MaMa AiNi berkata...

he2x...dtg sini baru mesti nampak makanan yg sedap2...isteri mithali..

intan morsalin berkata...

nak minta resepi leh???...nak kena bli gak acuan kuih cara?

Aku Ibu Muda berkata...

mungkin dah fitrah kuih ni...

sebelum makan, kena bg peluang mereka berpasang2an...hihii

Sharifah Nadzarah berkata...

NM02- SY PUN SUKER..HIHI TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MILOAIS- RESEPI NNTI SY UPDATE N3 BARU YER...COZ IKUT BUKU...TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MAMA AINI- INSYAALLAH..MUDAH2HAN MASIN MULUT MAMA..HIHI TQ MAMA

Sharifah Nadzarah berkata...

INTAN MORSALIN- OK BOLEH NNTI SY N3 KAN YER TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

AIM- HIHI..BERPASANGAN SEBLOM DIPISAHKAN ...TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...