Jom Ikut Saya

12 September, 2011

dah pandai dah...

ASSALAM
SALAM LEBARAN KE-14

Agak lewat sy buat n3 hari ni..biaselahkan hari isnin mesti byk yg nak disiapkan...harap maklum.. oklah petang ni sy nak share satu perkara yg si kecik aidil dah pandai & selalu buat...."panjat grill pintu"..sebab dia mesti tak dapat kluar bila kakaknya main2 kat luar atau pun ayah/ibunya kat luar..atau apa jelah yg menarik perhatiannya...so..sebagai melepas geram..dia akan panjat grill tu sambil menjerit2..atau menangis..hihihi..
masa ni waktu pagi..
geram coz tak dpt ikut ayah hantar kakaknya  ke sekolah..
bila sy panggil dia toleh trus sy snap...hihihi..
akhirnya dapat gak gambo dia memanjat...



6 ulasan:

nyanyisunyi berkata...

lagi besar nanti lagi banyak dia nk mencuba..

miloais berkata...

hobi anak2 kecik ni....
my kids dulu pu gini jugak beb!

MaMa AiNi berkata...

wah dah pandai memanjat aidil ni...tu tandanya dah bertambah besar..he2x..apapun aidil nampak comil..

Sharifah Nadzarah berkata...

NYANYISUNYI- TU LAH PASAL..KENE BERSEDIA NI..HIHI TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MILOAIS- MUNGKIN JUGAKKAN..BUDAK2...

Sharifah Nadzarah berkata...

MAMA AINI- YE MAMA DAH MAKIN BESAR....MCM2 DAH DIA BUAT...X LARAT SY...TQ MAMA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...