Jom Ikut Saya

02 Januari, 2012

Jalan2..Kedai Rakyat 1 malaysia...

ASSALAM

Dah petang..isyyyhh..kalau takde keje ni..
rasanya lambat bebeno jam tu berjalan...
sib baik tinggi..kalau tak sy panjat jer..putar jarumnya..
oklah sementara nak tunggu 5.30...
sy citer lagilah xtvt sy weekend haritu...
alah bukan melancong kemana2 pon...
just gi tgok Kedai 1 Malaysia tu..
asalnya jiran sayalah stori mori...
dia dok kata murah giler..
itu yg tergoda..trus ajak cik hb pi tgok betui ka..
tapi...ok2 jer..lebih kurang jer regenya...
takde maknenya dapat save bajet (bagi sylah)
jgn mare ye..sy just pusing2..snap2...pastu cik hb sound
"awak ni nak beli ker nak amik gambo"
bila dah mcm tu..trus sy kluar
tak beli ape pon..takde yg menarik utk dibeli..
(diharap kepada pihak berkenaan yg terbaca,tidak tersinggung dgn n3 sy ni)
KR 1 M
Sy pergi ni cawangan Johor Jaya..
kat tampoi (pekan rabu) pun ada..dengar2 citer la...
ehh..tapi opismate sy dah pegi la..
mmg btoi ada la tu..
Ada jugak barangan yg biasa dijual..
tak semua barangan yg dijual ada cop 1 malaysia tu...
yang tertentu jer...mcm kat bawah ni
air mineral
buah & makanan dlm tin...
biskut
teh
jus
madu
ada lagi tapi tak snap lah..
mcm pampers..beras..meehun..sabun..
lain2 tak ingat...hehehe
tmpt u alls dah ada ke kedai 1 malaysia ni?..

8 ulasan:

teratai berkata...

ohh di tmpt kita pun ada kedai malaysia...dengor2 kabo kena keluarkan modal rm200 000 utk buka kedai 1 malaysia ini. Mahal gok kan!Maknanya org kaya raya je dpt buka kedai 1 malaysia ini!

luahfikiran berkata...

SALAM,
Kat Bangi ni takde ke?

izahdaut berkata...

rambutan kuning di bawah ni angat menggamit hati. hehe..

pasal kedai 1 malaysia ni, tak seperti di iklan kan katanya... wallahua'lam

bonda dadif aka akish berkata...

emmm...kat jb dah ade yeh???

Cheqno berkata...

Pah, kat aloq staq pun ade,dekat ngan ofis akak, KR1M indah khabar dari rupa, xmurah & takde pilihan pun.

mama aini berkata...

assalam sharifah..mama rasa kat klang ni takde lagi kot..hu2x..murah ke harganya dr supermarket?..

muhamad fizree berkata...

asallamualaikum.. syer nak tnyer kalo2 ade kejer kosong kat kr1m,,
di pekan rabu tampoi tu.. syer nk kejer lhsyer pun baru jer lepasan spm 2011.. sje jer nk cari pegalaman owang ckap ngan
harap2 pn.shrifah nii.. tlong syer yup?

Kakzakie berkata...

Kakak tertinggal tak tahu tempat kita dah ada kedai ini. Kalau SN tak beli apa pun, tak nak pergi dululah kakak. Kalau free betul-betul baru kakak pergi tengok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...