Jom Ikut Saya

02 Januari, 2012

Menu di awal tahun....

ASSALAM 
Alhamdulillah..syukur..berjumpa lagi kita di tahun baru ni...
apa azam tahun ni??...mesti semua dah ada azamkan???
saya??..heheh..nak diet..kikiki...
camne nak diet kalau asyik masak jer..
bila tak masak anak2 semua tanya..takde makanan ker???
pokok pangkalnya hati...kalau betul2 berazam insyaallah jadik...
oklah melalut kemana2 jer sy ni...
kali ni nak syer n3 makanan lagi!!!!
menu kami di awal tahun...jom tgok gambo..
 Dah macam raya la pulak
 Nasi impit
 rendang ayam
Sambal kacang/kuah kacang

Sayur lodeh sy tak masak..coz tetiba kemalasan melanda..hahaha

jumpa lagi!!

4 ulasan:

mama aini berkata...

jeles..jeles !!..kalau rumah mama kat JB,mama terjah rumah dia..ha2x..rasa mcm hari ni hari raya..hu2x..rajinnya dia masak !!!..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- selamat tahun baru mama...
hehe jgn la jeles mama..mama pun boleh buatkan?? mesti lagi sedap..tq mama

luahfikiran berkata...

Salam,
Ini awal tahun .... kalau suku tahun, tengah tahun lagi dahsyat. Masak best2 dan ajaklah kami ni !

Sharifah Nadzarah berkata...

Datuk LF- Aduhai datuk...masakan biasa jer..
insyaallah ada umur & rezeki boleh jumpa...TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...