Jom Ikut Saya

02 Januari, 2012

Musim Prosperity....

ASSALAM

Dah nak lunch ni...
saya tapau jer...tapi bukan hari ni....
yang ini sabtu lepas punyer lunch...coz
sy malas nak masak..balik keje singgah mekD...
lagipun ni kan musim prosperity...
so mestilah pekena jugak...
utk anak mestilah hepi meal.. 

yum...yum....
rasanya mcm nak beli lagilah

u alls makan ape hari ni??
takde idea...beli jer cam kat atas tu...
kikiki

7 ulasan:

Kakzakie berkata...

Pergi sekolah pagi oklah juga SN boleh hantar tapi sebelah petang sekolah macam mana dia nak pergi kalau tak ada van/bas? Masalah juga nie...

atuk berkata...

Assalamualaikum Sharifah

tengah hari ini, isteri masak kuah lemak dan ikan goreng aje...

mama aini berkata...

he2x..best tak sesekali menunjuk tu?..blh juga meluruskan badan kan !!!..

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- tu lah kak..ape2 pun tunggu 4hb nnti...sy try nego dgn owner tu..harap2 dia nak amik pegi balik..tq kak

Sharifah Nadzarah berkata...

atuk- wasalam
itu pun dah sedap tu..anak2 sy suka lauk camtu

tq

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- mestilah best mama...tapikan..still kena masak coz anak2 sy cepat lapar...mesti nak pekena nasik jugak...tq mama

Malinda berkata...

pah akak pon suke gan bergegar tu...hehehehe....mai sebijik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...