Jom Ikut Saya

17 Januari, 2012

RUMAH BIRU....BENDAHARA

ASSALAM

Harap semuanya sihat2 selalu ye...
lama jugak sy menyepi...
sori ye kwn2
n3 pagi ni pun seberapa ringkas yg boleh..
sekadar utk berkongsi
BENDAHARA 
utk pasukan biru atau pun rumah biru

semalam balik sekolah aleya terus tunjukkan baju & seluar sukan yg dia dapat...
sy tanya rumah warna apa dia cakap baju biru rumah biru la..ibu...
hehehe ye tak ye jugak ekk..
ye lah dulu masa zaman2 sekolah lain bajunya...so
sy pun cakap best..coz ibu suka warna biru..& 
ayahnya pulak yesss..
sama mcm ayah sekolah dulu pun rumah biru...
dah bercerita pasal rumah sukan la pulak kami anak beranak..
eksited betul aleya semalam..
hari ini pula ada PJ katanya cikgu dah pesan suruh pakai baju sukan harini..
emmm lagilah tak sabo2 anak dara sy tu...
anak2 u alls pula rumah apa??
oklah sy nak sambung keje ni..
jumpa lagi.


4 ulasan:

azian berkata...

hehehe...ye la kann...knp warna jek jadi nama rumah sukan kan???

cuba laa letak...

kuning-masak lemak atau puding jagung
merah-sambal ayam
biru-air apa yg kaler biru tu hah...tak ingat plakkk...heheh
hijau-seri muka, tak pun dadar gulung


hehehehehhe

Citarasa Rinduan berkata...

umai br pra...

wah....... klu masa ayu sek.. rumah biru mmg terro tau... hheeheeee

~ raihazi ~ berkata...

kalau ada pink mesti kaler tu yg sofia nak... serba serbi nak pink hihihihi

Kakzakie berkata...

Anak kakak pun suka kalau hari kena pakai baju sukan SN sebab tak panas kan... Lagi pula boleh main-main.

Teringat masa sekolah dulu kakak rumah Panglima (merah). Sekolah Dato; Penggawa Barat kan guna Panglima, Bendahara, Laksmana dan eh..lupalah satu lagi SN hihi... dah tua:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...