Jom Ikut Saya

10 Januari, 2012

PUCUK MERANTI MASAK LEMAK...

ASSALAM
Apa khabar semua rakan2...
sy skrg ni agak sibuk lah...masa utk buat n3 amat terhad..
BW pun sekejap2 jer...
mana2 blog  yg tak sempat sy nak dtg tu jgn berkecil hati yer...
insyaallah sy akan dtg kemudian....
ok apa kata tengok lauk simple sy last week 
sy masak hari sabtu lepas..
pucuk meranti..u alls makan tak???
sy pestime masak sayur ni...tapi
dah byk kali makan klu balik rumah MIL
MIL sy suka sayur2 kampung ni...
ok lah jom cuci mata..tengok gamba je lah yer...
Saya campurkan dengan keledek


OK JUMPA LAGI NEXT N3


3 ulasan:

miloais milo berkata...

iols tak penah makan beb - pucuk meranti ni...
masak lemak putih kah???
pucuk tu kena rebus dulu ke????
pahit ke???

adehhhhhhh!~ banyak plak soalan iols.. ya ampunnn!~

munna berkata...

selalu gak makan sayur ni ..tapi buat sendiri blm pernah lagi

mama aini berkata...

ehem mama pun suka meranti ni walaupun rasanya pahit..selalu beli kat pasar !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...