Jom Ikut Saya

11 Oktober, 2012

Xperimen Aleya...Cucur manis

ASSALAM

Mesti semua dah kenyang menikmati lunch tadi..apelah agaknye menu harini yek..
oklah sy masih lagi nak citer pasal weekend haritu...
tengah sy lipat kain baju yg dah menggunung tu...hehe caye tak??..konon2 lah kan..tetiba..si anak dtg.. ibu laparrrr la..alamak aiii...(anak2 sy ni walaupun keding tapi kuat makan)..so dgn selambanya sy jawab gi lah wat jemput2 manis yg eya suke tu..(malasnye ibu dia ekk)...apalagi budak2 ni ptg dioffer buat sendiri makin suka lah dia..maka terjerit2lah sy dari depan sambil lipat kain..bgitau bahan2..lepas ni masuk ape..buat pe kat anak dara sorang ni coz dia kat dapur....tapi dlm malas tu sy pastikan tiada yg benda merbahaya yg diorg gunakan (pisau)...& ofkoslah sy jugak yg akan gorengkan...sape tak syg anak oiii!!!...malas2 pun buat jugak (tapi sy bukan malas sy tengah lipat baju la) jom lah tgok hasilnya..gambo2 ni pun amirah yg snap...sy kan tengah lipat kain baju..busy tu..
 mak aiihh..masam jer..elakkan masam plak jejemput tu..
sori ye nak..ini bukan penderaan tapi praktikal
mana tau masuk asrama ker..bolehlah buat sendiri
(aduhh anak baru darjah 1 dah pk asrama)
 adun jgn tak adun...siap je..terus hilang main basikal dgn kwn dia
yg sy dengar "ibu dah siap goreng paggil ok"
 SIAP!!..CUCUR MANIS
anak2 sy tak suka letak bawang segala.. 
so nak bagi sedap sy biasa buh gula,nnti jadi lemak2 manis gitu..
cecah sos pon sodappp
 sy gorengkan sekali keropok ikan & wat air teh O
Last ala2 gathering budak2...aleya ajak sekali kawannya..
anak jiran sy jugak..
mmg biasa ajak diaorg join sekali klu wat minum ptg...
makan reramai seronok..yg tak sedap leh jadik sedapp..hikhikhik..
tgoklah bapak budak tu..terlopong molot..sedap sgt lah gamaknya tu..
ni klu dia tau sy tepek gambo ni kompem dia marah2 syg gitu...
ktorg minum kat belakang rumah jer..redup..ada angin sepoi2 bahasa hahaha
oklah jumpa lagi insyaallah..

2 ulasan:

Nens Collection berkata...

kalo makan ramai2 cenggitu yg x sedap jd sedap kan..tp kelihatan cucur manis ngn kopok tu mmg sedapp!

Sharifah Nadzarah berkata...

nens collection- tq dtg..btul tu..ramai lagi berselera..lagi2 budak2..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...