Jom Ikut Saya

27 Disember, 2012

Sambut di Pontian pulak..

ASSALAM

Weekend lepaskan sy balik kampung MIL...actly..di kg pun ada sorang anak sedara yg besdaynya dlm bulan 12..so cik hb ckp beli lah kek kita potong di kg pulak...saje suke2..tgok budak2 hepi dah cukup menyenangkan hati..ok jom layan gambo.
KEK BESDAY..beli jer..
AYAH (cik hb) NANA (anak sedara)
KEK AIDIL..beli sebab nak kan otromen tu..
Hidangan..ala buat anak beranak jer..kebetulan MIL sy ada buat kuih popia & cucur badak..pastu adalah ktorg beli ayam KFC sikit..
OK..Majlis bermula..selesai doa dibaca...nyanyi2..
OK tiup lilin..tgok tu..aidil sibuk tiup yg dia punya..perasan tak anak sedara sy tu..yg cik hb pegang..dia sebenarnya takut dgn cik hb..mmg tak berapa nak dgn org..tu yg mcm nak nangis jer..
OK potong..
Akhirnya dia nangis jugak...hehehe
Aidil lah pulak..alahai..napelah cik hb sy ni over jer bila bergambo haritu..ni klu dia tau sy tepek gambo2 ni..mesti kerut2 dahi..masam2 manis jer muke..huhuhu..
jemputlah menjamu selera apa yg ada...(padahal sebelum tu ktorg dah makan nasik dulu kat dapur)
Yang duduk sebelah kanan tu lah MIL sy..hepi jer haritu..tgok cucu nya..
Ibu & anak..
Inilah kakak ipar sy..ibu besday gil nana..yg besar tu kakaknya tasha

OK..haritu mmg best..sambil makan sambil layan bola piala AFF tu..akhirnya singa menang..harimau tgok jer dari rumah..opps sori..

JUMPA LAGI IN SYAA ALLAH



2 ulasan:

Kakcik Nur berkata...

Semoga anak2 itu akan membesar dan dewasa sebagai insan2 yang berakhlak mulia. Amin. :)

Kakzakie berkata...

Oh masa perlawanan bolasepak Thai+S'pore ye SN. Selagi cuti sekolah ni memang kerja makan-makan aje kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...