Jom Ikut Saya

20 Mac, 2011

KEK ALUNAN KASIH....percubaan pertama..

assalamualaikum...hari ni pagi2 sy dah buat kek ni..coz tgahari nak gi jemputan....lama dah nak try..asyik tertangguh jer..akhirnya dapat juga sy buat hari ni...bangun pagi2 trus buat..sblom..anak2 bangun..kalau tak...kompem..x dapek den nak buek..ni pun dah mlm baru dpt n3 sblom sy tidoooo...alhamdulillah pestime buat jadik juga..walaupun rasanya x brape nak cantik...ok kek ni  mmg dah glamer dlm tenet ni...so resepi sy rasa smua penah tgok kan?? so layan gambar je lah ye...




ok jumpa next n3...

6 ulasan:

Miss Fetty berkata...

kalernyer nmpak cantik,, mesti rasa pun sedap,, nyumnyum

Sharifah Nadzarah berkata...

TIMA KASIH MISS FETTY..ALHAMDULILLAH SESEDAP NAMA & WARNANYER..CUBALAH BUAT..X SUSAH..NNTI KLU DAH WAT N3 YER..DTG LA SLALU..TQ

HALAMANKU berkata...

Salam kunjungbalas... tq sudi singgah umah.. erma try follow tapi x leh... t erma cuba lagi .. aperpun rajinnyer wat kek tu.. rasa boleh? he he he

issnita berkata...

salam ziarah wah dia dah buatlah kekni kita belum sampai seru lagi apapun saya ambil sepiring tau

Lyza berkata...

salam bls kunjungan..tq sudi singgah ye..sy pon baru post foto kek alunan kasih lihla kita bertukar juadah..hehe

Sharifah Nadzarah berkata...

ERMA(HALAMANKU)- TQ ERMA..SUDI SINGGAH..DTG LAGIYER

ISSNITA - TQ SUDI DTG & FOLO..NNTI DAH SAMPAI SERU N3 TAU

LYZA - TQ SUDI DTG & FOLO..NNTI SY DTG TGOK KEK LYZA PULA..

THANKS KEPADA YG SUDI FOLO & KOMEN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...