Jom Ikut Saya

11 Mac, 2011

~~My comel Tido COntest~~

~~~~My comel Tido COntest~~



jom ramai-ramai kiter join contest ni..nak join klik sini





Inilah dia anak bongsu saya merangkap anak tunggal lelaki dalam keluarga saya..setelah dikurniakan 2 orang anak perempuan barulah sy dikurniakan anak lelaki...inilah dia...istimewanya dia kerana dilahirkan ketika semua orang sibuk beraya..dan istimewanya contest ni kerana ini contest pertama saya. so harap2 memberi tuah kepada saya dan aidil....

NAMA IBU: SHARIFAH NADZARAH BTE SYED MOHASSAIN
NAMA ANAK : MUHAMMAD AIDIL MUHSIN BIN SULAIMAN
UMUR : GENAP 6 BULAN PADA TARIKH TUTUP CONTEST NI 13/3/2011

1 ulasan:

wahida berkata...

hai dear, thanks drop by my blog n be my follower, dtg sini nak follow balik...

gud luck dear!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...