Jom Ikut Saya

03 Mac, 2011

IKAN SIAKAP 3 RASA aka SWEET & SOUR aka SOS


Mak aiii..cam garang jer muker ikan ni...marah eh...bajet aku takut laa tu.. x de maknernyer..siap sedialah kauu hahahahaha ( ya allah zalimnyer aku )...ini sblom di curah kuahnyer...


selepas dicurah kuah..tetiba ikan tu menjerit kepanasan.. adoiii panaslah...hehehehe giler pe klu ikan tu menjerit sy pon jerit sameler gamaknyer...oklah ini bahagian kepalanya sy masak 3 rasa aka sweet & sour aka sos hahahah...hentam jer yg pnting ada masam manis kira sedap lah tu..bukan per kalau tgok resepinya semua lebih kurang same jer..tapi kali ni xde sampah sarapnyer la...kubis bunga tu jer yg ada..biase sy akan alaskan dgn salad...susun tomato.. timun.. bawang bulat2..ala tuk cantikkan tapi leh makan gak..disebabkan permintaan mengejut semua tu xde ler....ok lah jumpe lagi ye..

4 ulasan:

Jue Isa berkata...

nape pucat je ikan siakap 3 rasa tu?kepala je badan nyer mner.

Sharifah Nadzarah berkata...

badanyer dh wat stim...

azian berkata...

sharifah...
sy ade resipi ikan sweet sour yg mudah...dan lazat!!!!nyum nyum nyum....

LinRosly berkata...

Assalamualaikum...

Sedap! Anak2 Kak Lin suka sangkat makan ikan 3 rasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...