Jom Ikut Saya

24 Mac, 2011

XTVT

Jumpa lagi..N3 kali ni..xtvt last weekend juga...sy ada habaq kat n3 yg lepas2 nak tebang poko pisang yg ke-3 kan?? haahhh ni lah die..tapi masa nak tebang ni cik hb x bgitau sy..senyap2 jer di kuar ..nasib baik sy perasan..kalau tak..kompem xde gambo ler...(die x nak sy amik gambo die la tu)..ok layan gambar yer..resepi xde kikiki..


Masa ni konon2 nak amik saat2 die tumbang jap agi x sempat sekali libas jer trus jatuh..hampeh!! tajam betul parang tu..



Tuu dia..pisang dah tergolek dok....siap ada model lagi tu...cewahh..nak tau x..cik hb ckp pe..haaa amik gambo cepat sy duk jap....kikiki...boring jer die melayan isteri yg tgah kemaruk berblog...huhuhu





Tgah pisahkan tandan dari sisir..(eh btul ker ape yg sy tulis ni..cam pelik jer bunyinyer)..dapatlah dlm 5 sisir..dah bagi2 kat jiran..tinggal sy sesisir..jadilah...nnti ada lagi tu yg baru nak kluar jantung dah ada dah..hihihi..jumpa next n3

2 ulasan:

LinRosly berkata...

Assalamualaikum Nad...

Suami Kak Lin mmg minat berkebun...Hujung minggu pasti tempatnya di kebun...balik dari kebun barulah mulakan xtvt lain...

Sharifah Nadzarah berkata...

waalaikum salam kaklin..

same le ye kak lin..suami sy pun..best kan..kalau ada hasilnya..rasa bangga sgt...tq singgah ye kak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...