Jom Ikut Saya

13 April, 2011

AMIRAH..alhamdulillah..semakin pulih & dah balik rumah!!

ASSALAM kwn2...alhamdulillah..anak sy amirah semakin pulih dari demam..sy bersyukur sgt kerana tiada apa2 yg serius setelah keputusan darahnya diketahui..cuma panasnya terlalu tinggi hingga 40drjhC.. disebabkan terlalu panas itulah amirah ditahan..ditakuti terkena SAWAN.. tapi walaupun dah dibenarkan keluar wad..suhu badanya masih belum stabil...sy & cik hb di ingatkan mesti sentiasa memantau suhunya hingga betul2 kembali normal..Mudah-mudahan amirah akan segera sembuh seperti sediakala & kepada yg mendoakan anak sy..TQVM dari sy..hanya tuhan yg membalas budi baik u alls..juga kepada kakitangan HSI JB terutama doktor2 yg merawat & nurse2...TQVM juga sy ucapkan..jasa & layanan anda semua amat sy & family hargai...(manelah tau ada yg tengok blog sy ni) jom kite tgok sket gambar2 yg sempat sy snap masa kat HSI tempoh hari..tapi sy x letak semua...

Sebelum balik sempat gak amik gambo..mira yg nak sgt amik kat air tejun tu..bila suh pi dekat dia takut plak..hihihi...amboi!! duduk cam gangster jek anak sy ni...

Ini hari pertama dimasukkan ke wad...

Hari kedua..lepas mandi pagi..trus dapat sarapan trus dia makan..habis 1 pinggan nasi goreng tu..coz smlm nya mmg mira x selera nak makan...

Termenung...ape la agaknya die pk tu ekk??..mira x tau sy amik gambo ni..

Diluar WAD 8D HSI JB


Inilah katil amirah..Dalam 1 bilik 4 katil..setiap katil disediakan 1 bed sofa, almari & kerusi..mmg cukup selesa bagi sy walaupun kelas 3..

Tempat menonton & permainan kanak2...suka ler mira ada benda2 ni smua...kalau sebut permainan trus x nak balik..tapi bila sebut UBAT..trus nak balik..hihihi..mira mmg susah nak makan ubat.

TAMAN HERBA
Di HSI ni ada sebuah TAMAN HERBA..mcm2 pokok ada...bila agak2 boring dok bilik sy ajak mira jalan2 kat sini....ye lah 5 hari kat HSI..kompem boring punyer..kikiki

OK jumpe next N3...

1 ulasan:

cik hani berkata...

sonok tgk amirah dah stat makan..
kalu x, macamne nk cpt sembuhh..

nnt mama risoo...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...