Jom Ikut Saya

07 April, 2011

DEMAM...

Assalam
Kepada semua rakan2 blogger..sy memohon maaf kerana dalam beberapa hari ni sy x N3 ape2..ini semua bukan kehendak sy tapi kehendak dari NYA..dan apa yg terjadi pun kehendak dari NYA..untuk makluman u alls..sy sefamily telah DEMAM sejak hari ahad lepas hingga sekarang anak sy amirah masih belum kebah (baik)..mula2 mak sy..lepas tu cik hb...kemudian..sy, aleya, aidil last amirah  tapi yg teruk mak sy,aidil & amirah..hari ni cik hb bawa amirah ke HSI pula...sy terpaksa keje coz dah bercuti selama 2 hari..kalau ikutkan hati mmg nak duk rumah jaga anak2 apakan daya..tapi sy bergilir2 cuti dgn cik hb sekurang2nya ada yg teman anak2 kat umah...OK..mmg dah jadi kebiasaan sy & cik hb kalau anak2 demam or sakit ape2 ktorg akan cuti jaga sendiri..x mau susahkan mak...dan kali ni kebetulan mak pun x sihat so.. ktorg bergilir2 lah cuti....
DEMAM..walaupun bagi sesetengah mereka2 diluar sana pk ianya penyakit yg biasa2 saje..tapi bagi sy sekeluarga..ia amat merisaukan...sementelah sekarang ni mcm virus kite dgr..hingga boleh membawa maut..sy mmg cukup risau bila anak2 diserang demam....bagi sy biarlah sy yg kene..janganlah anak2..SEBAB.. kalau anak2 yg kene..mcm2 kerenah yg menguji kesabaran kite..terutama bab nak makan UBAT....masalah ini sering berlaku pada anak sy amirah,, mmg susah nak makan ubat... SABAR..SABAR..SABAR jelah...alhamdulillah aleya pula skrg dah ok..kalau masa kecik2 dulu pun susah juga... ok lah sy pun byk keje ni..tapi sy rasa badan sy je kat ofis ni yg lain kat umah...sy x akan tenteram selagi anak2 x sihat... 

1 ulasan:

アヌム ちゃん~~ berkata...

Salam.ohayou^^.
Jalan2 sini.moge cepat2 la sembuh demam tu k..
Jemput2 singgah blog saya ye : http://frommetoyou85.blogspot.com/
btw, nice blog :)
Thanks~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...