Jom Ikut Saya

09 November, 2011

Aidiladha- day 2 (breakfast)

ASSALAM
Semoga hari ini..kita semua dilimpahi nikmat..& rahmat dariNYA Amin
OK sambungan citer pasal raya sy di kampung ...untuk hari kedua masih lagi di kampung..walaupun plan asal nak balik pada raya pertama sebelah ptg..disebabkan cik hb pegi menolong mak angkatnya melapah lembu korban..so ktorg pun dah malas nak berkemas2 nak balik..penat pun ye..takpelah lagipun masih dalam cuti....so pagi tu sy bangun awal dari yg lain utk mengapam lagi!!! kikikiki...coz semalamnya tak puas makan...
Kali ni buat 2 warna jek...
LEMPENG KELAPA
Sementara sy mengapam kakak ipar sy (yg first) pulak buat lempeng kelapa...
sy stuju je..coz mmg dah lama tak makan lempeng kelapa..emmm sedap3
MEE HUN GORENG PUTIH
Disebabkan belen mee hun untk soto masih ada..
so ada yg cadang suh goreng mee...
kalau tak silap kakak ipar yg ketiga (kak og)..
so ktorg pun ok jek..
tapi dialah yg buat lepas siap lempeng dia pun goreng mee.
alhamdulillah..
walaupun pada mulanya tgok mcm byk sgt makanan, 
tapi bila dah ramai2 tu habis juga..
berselera semua makan.

OK JUMPA NEXT N3

9 ulasan:

ummiarissa berkata...

saya banyak kali buat apam tak jadi...sekali je..tu pun tak tau kenapa?

ummiarissa berkata...

saya banyak kali buat apam tak jadi...sekali je..tu pun tak tau kenapa?

miloais berkata...

tak penah lagi buat apam
tho penah buat lempeng
iols suka aje sarapan macam ni
but anak2 iols plak tak suka -

wahida berkata...

sedapnya lempeng...lama lak tak mkn...

nak buat la weekend ni...

MaMa AiNi berkata...

sharifah..banyaknya menu !!!..untung ada ramai kakak ipar kan?..he2x..sedapnya..

Sharifah Nadzarah berkata...

UMMIARISSA- OH YE KE..CUBA LAGI..JGN GIVE UP...TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MILOAIS- BIASALAH ANAK2 MMG KURANG SKET BENDA2 CAMNI...HEHE TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

WAHIDA- BUAT JGN TAK BUAT..HEHEHE TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MAMA AINI- HEHEHE UNTUNG MAMA...KDG2 TAK TOLONG PUN XPE..HIHIHI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...