Jom Ikut Saya

04 November, 2011

SUP AYAM REMPAH SOTO & the geng...

ASSALAM

OK JOM LAYAN GAMBO2 DIBAWAH NI YE...
INI MENU UTK SY SEFAMILY LAST WEEK 

SUP AYAM REMPAH SOTO
Disebabkan sy nak makan soto tapi malas nak mengerjakannya (buat)
so sy buat sup ayam ni tapi masa menumis tu sy campurkan sedikit rempah soto istimewa..
wah!!! mmg sedap (tekak sy lah)..mcm makan soto pulak..
kalau mcm ni selalu masak pun takpe..hihi
sy goreng sayur ni jugak..
sy goreng ikan
ofkos la mesti ada sambal kicap..untuk pedas
sambal ni sy baru buat..stok yg lama dah habis.. 
itu yg nampak mcm berbuih2 maklumle baru blend trus snap
sy mmg biasa buat sambal ni byk...senang nak makan dah ada..

OK JUMPA LAGI

6 ulasan:

azian berkata...

mak aihhhhh.....
mantopppppp....
hehe...

Sharifah Nadzarah berkata...

azian-malatopsss hihihi tq

Kakzakie berkata...

Kakak pun kalau buat sambal kicap banak sekali tak habis simpan dlm esbok. Boleh tahan lama...

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- btullah kak...mmg simpan dlm esbok..nak makan senang..hihi tq

Qhaifa Nur berkata...

bapa mertua orang johor, baru tahu nikmat makan dengan sambal kicap ni..

Sharifah Nadzarah berkata...

Qhaifa Nur- oh ye ke...bagus3...sedapkan sambal kicap?
hihihi tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...