Jom Ikut Saya

09 November, 2011

Aidiladha - day 2 (lunch)

ASSALAM

Jumpa lagi!!!
OK..citer pasal lauk pauk ni lom abes lagi tau...
ok utk n3 yg ni sblom sy balik JB...
ofkoslah kene masak utk makan tengahari....
so inilah antara lauknya..jom layanzzz..
ASAM PEDAS IKAN PARI
(sy masak)
SINGGANG IKAN PARANG
(kakak ipar no.1 masak)
DAGING LEMBU KORBAN MASAK KICAP KERING
(kakak ipar no. 3 masak)
SAMBAL TEMPOYAK
(kakak ipar no.1 buat)
KAILAN IKAN MASIN
(sy masak)
TAUGEH GORENG SEMPOI
(sy masak)

ada lagi ikan goreng sy tak snap biasalah x sempat...
so lepas jer selesai semua ptg tu sy balik JB..
kakak ipar no.1 balik MELAKA
kakak ipar  no 2 & 3 mmg dok pontian jer...
eh!! ada lagi tau citer pasal daging korban...hihihi
tungguuuuu

6 ulasan:

Kakzakie berkata...

Taugeh masak sempoi tu macamana SN hihi... anak-anak suka daging masak kicap kering.:)

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- sempoi tu maknenya..takde tauhu,kucai kak..kira tak complete la bahan2nya..hihihi tq kak

miloais berkata...

sambal tempoyak - peberet iols
kecur liur tengok sambal nih!

MaMa AiNi berkata...

sharifah..mcm2 lauk ada masa raya kan..he2x..

Sharifah Nadzarah berkata...

MILOAIS- HEHEHE..TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MAMA AINI- BTUL TU MAMA..BILA DAH RAMAI2 MCM2 MENU

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...