Jom Ikut Saya

10 November, 2011

TAHU SUMEDANG...

ASSALAM...

Tahu ni sy penah citer masa kat sini..& kali ni sy tunjuk lah packingnya mcmana plak... 
layanzzzz
Sebelum ni beli tak ada label tu lagi...
skrg dah ada...upgrade nampak..bagus3 ada kemajuan
Isi dalamnya...
bentuknya lebih kurang 2inci x 2inci..comel jer
walaupun terendam tapi takde bau masam mcm tauhu kat pasor tu.
masa ni sebahagiannya sy dah goreng itu yg nampak sikit kalau tak penoh sampai kepenutup.
dah goreng!!!
tak leh goreng byk2..6-7 ketul jek
sy & cik hb jek yg makan
kebiasaanya..ktorg cicah sambal kicap
sedapppppp...

JUMPA LAGI NEXT N3

6 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

assalam sharifah..rasa mama kat klang takde jual tahu ni..nampak sedap !!..he2x..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- mmg mama..kat sini jer....kwn hb sy yg jual..

miloais berkata...

tak penah makan tauhu ni...
kat KL ada jual eh???

Sharifah Nadzarah berkata...

KL TAK DE..JB JER...TU PUN KAT TMPT KEJE CIK HB SY HIHIHI

inarshad berkata...

Salam, boleh tanyakan kawan husband u tahu mentah ni ada dijual di mana? Mungkin dah hantar kedai ke. Terima kasih.

inarshad berkata...

Salam, boleh tanyakan kawan husband u tahu mentah ni ada dijual di mana? Mungkin dah hantar kedai ke. Terima kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...