Jom Ikut Saya

18 November, 2011

TAMAT SUDAH.....

ASSALAM

Semalam last day aleya sekolah di PRA-FAWWAZ SKTD2..alhamdulillah..
so hari ni dia dah mula bercuti...
seperti tahun lepas utk budak2 tadika pasti akan dibekalkan dengan pelbagai peralatan sekolah.. 
begitu juga tahun ni..mcm2 yg aleya dapat syukur...
selain dari stationary..cikgu juga bagi gambar & sijil.

Disini sy ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada cikgu2 PRA-FAWWAZ yg telah mengajar aleya hingga dia boleh membaca..mengeja..mengira..& mcm2 lagi...
jasa cikgu akan sy kenang sampai bila2.

OKlah tak boleh citer byk2 nanti sy yg sebak..


 1 BEG YG AMAT BERMAKNA
 SUKALAH TU
DAPAT MCM2 DARI CIKGUNYA..
 SIJIL
 GRADUATE
 GAMBAR KELAS
gambar blurr sket..
4 info sy snap guna hp jer...
malas nak bawak gi opis scan gambo2nya
 ANTARA YG CIKGU BAGI
KAMUS, PENSIL WARNA, STATIONARY 2 SET, TUALA KECIL
SO UTK TAHUN DEPAN X PAYAH BELI LAGI.

- ESOK SY AKAN BAWA ALEYA KESEKOLAH UNTUK UJIAN DIAGNOSTIK IAITU UJIAN UNTUK PENEMPATAN KELAS KE TAHUN 1 AKAN DATANG..
SO DOA2 KAN ALEYA DAPAT MENJAWAB SOALAN DENGAN MUDAH. AMIN..-

12 ulasan:

Diana @ Melley Mey berkata...

Amin....
wah seronoknya dapat hadiah dr cikgu yer.. x yah ler nak beli lg nnt kan.. comelnya dia...

miloais berkata...

seronok dah anak2... dapat cuti lama!

kasihibu berkata...

seronok dan bersemangat lah anak anak nak ke sekolah kan?

luahfikiran berkata...

SALAM,
DULU2 TADIKA DISEBUT SEKOLAH MAIN2, SEKOLAH RENDAH DIPANGGIL SEKOLAH BETUL.

Qhaifa Nur berkata...

bestnya dapat byk hadiah...
moga berjaya Aleya dalam ujian esok...

mama aini berkata...

teringat mama waktu ank mama kecil2 dulu..teruja sgt dier bila dpt hadiah dari cikgu..he2x..

Sharifah Nadzarah berkata...

diana- hehehe..ye lah diana leh save bajet...tq

Sharifah Nadzarah berkata...

miloais- sronok..pastu dia tanye kalau sekolah cuti ibu cuti tak?? hihi tq

Sharifah Nadzarah berkata...

kasihibu- mmg tak sabo dah..sibuk nak beli beg lak ni...tq

Sharifah Nadzarah berkata...

LF- Ada jugak tadika org panggil skolah makan..hihi tq datuk

Sharifah Nadzarah berkata...

qhaifa nur- mudah2han berjaya jwb dgn mudah amin..tq

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- btul mama..suke sgt..ibunya pun suke tq

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...