Jom Ikut Saya

25 Ogos, 2011

Dah siappp!!!

ASSALAM
OKlah kali ni saje nak tayang baju raya ktorg..alhamdulillah akhirnya siap sy jahit semua sabtu lepas..jom tgok
(bila nak kul 5.30 ni....boringnya)

BAJU UNTUK RAYA PERTAMA SEDONDON WARNA BIRU
BAJU SAYA... ALEYA ..AMIRAH..

Semua sekali sy jahit lapan pasang..
baju cik hb & aidil tempah kat kedai..
sy lom pandai wat baju lelaki huhuhu..
nnti nak blajar lah...leh jimat sket..

12 ulasan:

cheqna berkata...

wah..kak..dah tayang baju raya yer...
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin..
moga bergembira diaidilfitri =)

Sharifah Nadzarah berkata...

CHEQNA- HEHHEHEHE..
SELAMAT HARI RAYA JUGA..TQ

luahfikiran berkata...

SALAM,
CANTIK TU ! BOLEH AMBIL TEMPAHAN UNTUK ISTERI ? LEPAS RAYA BARU AMBIL !

Aku Ibu Muda berkata...

Tahun ni tak sempat buat baju melayu husband

tahun depan rasa nk buat sendiri...so kena belajar cepat2 ni :)

Kakzakie berkata...

Hmmm..... leganya bila dah siap kan SN. Kakak yang sedondon belum puasa lagi dah siap. Sebab konon tak pasang manik-labuci lepas tu yg sulung kata tak payah...

halila Ibrahim berkata...

Sy jahit baju tak pandai sangat jahit langsir boleh la sikit2...

Sharifah Nadzarah berkata...

luahanfikiran- wasalam..hihihi..baju sendiri pun dekat sebulan baru siap..cmne la agaknya klu amik tempahan...tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

AIM- yelah wani kita pon nak blajar wat baju lelaki..

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- ye ker kak..senang la cmtu..bulan pose tak yah pk lagi..leh wat kuih plak...hihi tq

Sharifah Nadzarah berkata...

halila- sy pun kalau langsir yg takde peten leh la..kalau berliku2 lom lagi...

MaMa AiNi berkata...

sharifah..cantiknya baju raya tu..n macam2 kepandaian yg sharifah ada..untung cik hb dpt sharifah ni !!..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- mama..biase jer...sama jer mcm org lain... pe2 pun tq mama..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...