Jom Ikut Saya

04 Ogos, 2011

menu 3 ramadhan

ASSALAM

Inilah rezeki berbuka kami semalam...
yang simple & senang 
sesuai utk org berkerja mcm sy ni..
tiba umah kul 6 itupun kalau tak melencong (kepasar/kedai/bazar)
kalau melencong jawabnya kul 6.30 or 6.45 baru sampai.
time tu mcm F1 la sy bawak keta...
tiba umah mcm lipas kudung berperang kat dapur plak..
tapi bulan pose ni cik hb adalah tolong jugak..
itulah rutin sy seharian..tak kiralah bulan pose ke tak
tapi still hepi..coz buat semua tu utk family
lagi hepi kalau dapat pujian dari anak2
jom tgok lauk simple sy semalam..

asam pedas ayam
kacang botol goreng bertelur
ikan selar goreng
air nescafe & jagung
kuih bazar ramadhan

Hari ni masih lagi berkira-kira nak masak apa..
tnggu je lah n3 esok
SELAMAT BERBUKA

6 ulasan:

Sabihah berkata...

puas ati kan bila dapat buat sesuatu untuk keluarga..kalo dapat pujian, lg suka..^_^

Sharifah Nadzarah berkata...

sabihah- emmm..btul3...tq dtg

Kakzakie berkata...

Kakak masak nasi aje SN. Lain semuanya hubby kakak beli....senang sikit.

Sharifah Nadzarah berkata...

KAKZAKIE- BELI TU BOLEH KAK..TAPI KALAU SY TAK LEH SELALU..XDE BAJET EKEKEKEKE...LAGI PUN SAHUR KENE GAK MASAK... BIASE KAT BAZAR TU BELI KUIH JER...

miloais berkata...

seronok lah sempat masak2 utk berbuka puasa kat rumah... iols blom berkesempatan lagi...
takat masak untuk sahur jer lah....

MaMa AiNi berkata...

sedapnya masakan sendiri kan?...mama menunjuk kat bazaar ramadhan je..hu2x..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...