Jom Ikut Saya

26 Ogos, 2011

rambut raya..hehehe

ASSALAM
Hari ni takde N3 kuih..maknanya semalam plan sy nak wat kuih tak jadik..sebab bawak cinonet sy ni gi gunting rambut...punyalah ramai org..
jom tgok..
 tunggu sampai tertido2 bucuk sy ni..sian die..
 tgok tu cik hb tengah pangku aidil
 berangan lak bidak dorang ni..

 dah tiba giliran pun masih tido...hehehe
lentok kat ayah
 tetiba dia terjaga coz akak2nya bising


 bila dah jaga..dia wat perangai pulak

dia sebok nak tgok tangan brader tu
menangis
bila dah nangis..tak duk diam..brader tu pun kata ok siap!!

3 ulasan:

luahfikiran berkata...

SALAM,
SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR BATIN ! PIHAK LF MENGAMPUNKAN SEGALA DOSA (JIKA ADA, YG SENGAJA ATAU TIDAK SENGAJA)

MaMa AiNi berkata...

comilnya cinonet ni !!..bertambah comil ngan rambut raya..he2x..kenapa kanak2 bila gunting rambut je mesti menangis ye sharifah?...he2x..dan salam aidil fitri buat sharifah & family !!..maaf zahir batin dr mama & family..semuga persahabatan kita kekal selama2nya..muahh...muahhh ..

nur easy berkata...

comelnya dia gunting rambut.. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...