Jom Ikut Saya

18 Ogos, 2011

menu 17 ramadhan


ASSALAM

Juadah kami semalam..
dah tak tau nak masak ape..
so semalam sy masak sambal tumis telur..
pastu panaskan asam pedas belen & lauk sampingan yg rasa tekak ni nak makan.

 jom tgok


 TAUHU TELUR & SAWI SOS TIRAM
 TEMPE GORENG
 BAWANG+IKAN BILIS+LADA+LOBAK ASIN GORENG
SAMBAL TUMIS TELUR

HARI NI..MASIH MENCARI ILHAM NAK MASAK APE..
YG PASTI CEPAT & RINGKAS JER..

8 ulasan:

Aku Ibu Muda berkata...

dh tak de idea nk masak apa

rasanya hari ni nak tapau mee kari ngan mee sup tulang je kt kedai depan rumah :)

Sharifah Nadzarah berkata...

AIM- YELAH...XDE IDEA...

~ raihazi ~ berkata...

petang ni nak buat kuih seri muka :)

kasihredha berkata...

sedapnya sambal tumis telur tu..
nanti nak buat lah :)

MaMa AiNi berkata...

sharifah, bulan puasa ni tekak mama jahat tau..he2x..semua yg ada kat pic. tu buat mama teringin nak makan...

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi- wah..sedapnye..sy tak lulus lagi wat serimuka...hikhikhik..tq

Sharifah Nadzarah berkata...

kasihredha- ...emmm..buat..jgn tak buat..hihihi tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- biasela mama..tekak sy pon kekadang jahat gak..tq mama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...