Jom Ikut Saya

11 Ogos, 2011

menu 10 ramadhan

ASSALAM & SELAMAT PAGI

Harap semuanya sukses hari ini..
pagi2 ni saje jer sy n3 menu cepat..bukan nak bagi org terliur or ape...bukannya sedap pun menu2 sy ni..tapi sementara ada masa terluang ni..so wat la n3..jap agi dah byk koje..tak sempat lak..oklah di bawah ni adalah menu berbuka sy & family semalam..masak yg senang2..lauk semalam pun ada, syg nak buang, rezeki..jom tgok gambo..

LONGAN
KUIH LOPES YG TOGEL..XDE KELAPE..
AYAM PAPRIK
KEK..BOS BAGI
BAYAM TUMIS AIR
AYAM GORENG & TELUR MASIN
SAMBAL TAUHU & TEMPE SEMALAM


SEKIAN..JUMPA LAGI!!

14 ulasan:

Kakzakie berkata...

Nikmat di bulan ramadhan apa saja segalanya sedap syukur SN...

cheqna berkata...

ayam paprik tu membuatkan cheqna telan air liur...urmmm

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- btul kak..bulan ramadhan mcm2 juadah ada..syukur atas rezeki tq kak

Sharifah Nadzarah berkata...

cheqna- nnti ptg leh buat yer..

~ yus ~ berkata...

saya lom makan lagi kuih lopes ramadhan tahun ni..huhu

miloais berkata...

paprik tu kan... nampak menyelerakan...
iols memang suker makan paprik ni!

MaMa AiNi berkata...

he2x...pagi2 dtg sini nak bagi terliur !!..banyaknya lauk..

luahfikiran berkata...

SALAM,
BERTAMBAH RASA LAPAR ! SABAR JE LAH !

wahida berkata...

semua pun sedap2...nak2 ada telur masin mmg bertambah selera lah mkn...

Sharifah Nadzarah berkata...

YUS- NNTI MAKAN YER..

Sharifah Nadzarah berkata...

MILOAIS- PERTAMA KALI BUAT PAPRIK NI..TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

MAMA AINI- HEHEHE JGN MARE YE MAMA..TQ

Sharifah Nadzarah berkata...

LUAHANFIKIRAN- HEHEHE JGN MARAH YER

Sharifah Nadzarah berkata...

WAHIDA- TELUR MASIN PENAMBAH SELERA TU..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...