Jom Ikut Saya

24 Ogos, 2011

shopping tuk anak2..

ASSALAM...& SELAMAT PETANG

Ahad lepas sy bawak anak2 gi beli baju raya diaorg...kat UO jer...ramai tul org...nasib la aidil tak meragam sangat..sepanjang sy memilih baju aidil tido dlm keta sorong ...dah ptg baru dia bangun...selamat...kalau tak jenuh gak layan kerenah nya kompen tak duk diam...OK..aritu sy cuma sempat carik baju budak2 jer..itupun kasut amira masih lom dapat lagi..takde saiz...tapikan apa yg sy nak share kat sini...ialah...baju yg dibeli tak berape helai tapi sy habis hampir mencecah 5 ratus hengget aritu...aduhhhh..fening2. mak bapak..lebih2 lagi anak2 dah pandai memilih... minggu ni mungkin nak bawak amira gi carik kasut kat angsana plak...kopak lagi...

Hasil sopingan...sikit jer..

8 ulasan:

~ raihazi ~ berkata...

meriah modal baju anak2 zaman sekarang kan?

Chegno berkata...

Nampaknya dimana-mana jem, akak kat Astaq ni pun cam tu, beli baju depa xabih lg, duit mcam xde nilai, habis camtu je. Anak besar lg pening.

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi- btul tu..tq dtg

Sharifah Nadzarah berkata...

chegno- btul kak..slagi tak raya...nyoping jer lah kejenya

ziana berkata...

Sama la ..pening bila fikir baju diorang...kita lagi...pikirkan diorang jer...

Sharifah Nadzarah berkata...

ziana- btul tu..biasenya dulukan anak2 jer..tq dtg

MaMa AiNi berkata...

banyaknya baju raya ank2 !!..he2x..baju mama dia berapa helai ek?..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- baju ibu dia 4 helai jer mama..baju kurung jer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...