Jom Ikut Saya

18 Mei, 2011

DONUT & PAU SAMBAL

  ASSALAM SEMUA
SELAMAT PETANG..emm..mesti semua dah makan tghari kan..so ada tu mesti dok pk nak minum ptg lak..hihihi..saje nak bagi terliur...haahhh ni lah dia minum ptg sy sefamily semalam...donut & pau sambal..actly adunannya lebih kurang sama so sy bantai wat dua jenis kuih ni..donut ni anak sy yg dah lama merengek suh buat..& pau sambal tu cik hb yg mengidam..huhuu...tapi xle dpt byk sgt..ye lah dah wat dua jenis..tapi dptlah juga aleya bwk bekal donut gi sekolah pagi tadi & cik hb bwk pau sambal..resepinya sy x dapat nak tempek kat sini  coz sy amik kat buku..sori arr..layan gambar je lah yek...

mini donut...sy buat guna acuan yg kecil utk anak2..

pau sambal

proses tunggu naik

 

inilah hasilnya...jemput makan






6 ulasan:

Puan Ros @ Tadika Sinaran Intelek berkata...

salam sha.senang kerja kan? buat 2 in 1 gitu.Kita semua samakan tukang request dan tukang makan ramai,tapi tukang buatnya sorang-sorang.

kasihredha berkata...

nak2....sedappp :)

Sharifah Nadzarah berkata...

puan ros- betulah puan..yg buatnye sorang jek...tapi puas hati bila tgok diaorg makan...hhihhi

kasihredha- emm..nak meh sini..hihihi

Wanieyra berkata...

Rajinnya sampai buat dua jenis...

azian berkata...

sharifah,,
cutenya donut tuh!!!

Sharifah Nadzarah berkata...

wanieyra- time rajin...time malas..habuk pon tadak hihihi

azian- ye lah azian kecik2 jer..acuan mcm biskut raya hihihi..layankan anak2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...