Jom Ikut Saya

16 Mei, 2011

SELAMAT HARI GURU

ASSALAM & SELAMAT PAGI KWN2

Hari ini semua guru2 menyambut sambutan hari guru..so "SELAMAT HARI GURU" kepada semua warga guru di malaysia khususnya untuk follower & pengunjung blog sy yg bertugas sebagai guru dan juga guru2 yang mendidik anak-anak sy....hanya tuhan yang dapat membalas segala jasa2 kalian..
So..sempena hari guru ni anak sy aleya pun ada juga hadiah untuk cikgunya..walaupun tak ramai..adalah 3 org maklumlah masih PRA...jom tgok ape la hadiahnya yek...sy beli sama jek..simple (piring siap dgn kaki)..yg penting ikhlas...
Mula2 nak suruh aleya yg tulis kat piring tu..jap lagi dia kata takut la..eya tak pandai nak tulis kat piring lagi..so ibunye la yg kene tulis...hihii..

Yang ni utk cikgu kelasnya..
kebetulan piring yg khusus utk hari guru ni tinggal 1 jek...
Yang ni satu utk ustazah & satu lagi utk pembantu guru kelasnya..yg aleya selalu panggil KAK MAI...
 ada tulis TERIMA KASIH kat bawah bunga tu..kira ok lah...bila dah tambah dgn tulisan KHAT sy tu..comey gak..huhuhu..

Siap dibungkus..sy guna pembalut coklat jek..pastu balut dgn pembalut plastik bercorak..(mmg dah ada..x yah membazir)..bila dah jadi cantik gak..(puji sendiri)

6 ulasan:

Kakzakie berkata...

Anak-anak kalau tak dibelikan hadiah buat guru boleh dia tak nak seolah jadinya.

Cantik dan kreatif.....Memang cantik....

Sharifah Nadzarah berkata...

Ye lah kak..mmg btul..seboleh2 dia ajak sy beli smlm...sy ckp..bagi jer cawan2 ibu tu byk..dia jwb alah tu cawan org kawin..cikgu tau..pandai tul menjawab..hihihi..tapi sronok gak bile time menyampul tu..teringat masa dolu2...

CT NoArIzAh ArIs berkata...

Tima kasih follow & singgah blog sy.. slmat hari guru buat kamu juga kerana sebagai ibu kamu adalah guru yg terbaik di rumah.. bukankah pelajaran itu bermula dari rumah sendiri ?

Sharifah Nadzarah berkata...

TQ3...coz dtg & komen dan atas ucapan itu juga...salam kenal..

azian berkata...

sharifah...
mesti cikgualeya suka dpt hadiah cantik...mesti rasa diri dihargai kan...

Sharifah Nadzarah berkata...

AZIAN- mestilah yan...kalau kite pun x kiralah hadiah tu kecik ke beso..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...