Jom Ikut Saya

12 Julai, 2011

LORI..


ASSALAM & SELAMAT PAGI SEMUA 
Hari ini sy nak citer pasal anak2 sy ni, minggu lepas..sy ada belikan si kecik aidil lori besar..mmg tak penah lagi belikan dia mainan..yg ada pun kakak2 dia punya dulu2,  so bila dah ada anak lelaki ni..konon2 belikanlah mainan yg sesuai utk budak lelaki..tapi bila bawak balik kakaknya yg over..

lori ape ni..lantakler..RM 8 jer ni..
Mula2 buka plastik aidil belek2 jugak lori tu..
pastu lorinya hilang
dia dapat kertasnya jer..
sebab...amirah dah amik!! over lak tu
tengoklah tu..bila adik dia dtg dekat..
dia hadang dgn badannya yg beso tu...
sian adik aidil..main kertas jer...

6 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

siannya aidil..he2x...nampaknya Sharifah kena belikan 1 lagi buat aidil pula !!..mcm gelagat ank2 kan? ..itulah kebahgiaan kita ibu & ayah..melihat ank2 membesar !!!...

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- ye lah mama...kene beli sorang satu..hihihi tq mama

miloais berkata...

lenkali kena beli dua lah kalo gitu gayanya....

Sharifah Nadzarah berkata...

btul3...

~ raihazi ~ berkata...

sian adik kena mengalah :) mujur xberebut ..

Sharifah Nadzarah berkata...

raihazi- btul3...mungkin adik kecik lagi kot..lom pandai berebut. tq dtg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...