Jom Ikut Saya

25 Julai, 2011

1 MALAYSIA

ASSALAM & SELAMAT PETANG

Apa kabo semua rakan2 ku..sori laaa..lambat hapdet arini..
BZzzzzzzzz... hari senin ler katakan
OK..kali ni nak citer pasal semalam..
adik sy yg bongsu tu.. dapat netbook 1 Malaysia.
skrg kan semua bebudak sekolah dapat netbook..so semalam giliran dia dapat
YB yang bagi tau..adalah spesel sket coz dia tergolong dlm golongan budak yang pandai (bukan nak riak ehh), mula2 dia ingat dia tak dapat coz kwn2 yg lain cikgu bagi kat sekolah jer.. rupa2nya nak bagi cara lain..ekekekeke..rezeki dia...sygnya tak amik gambo masa tu..(bukan sy yg bawak klu sy kompem ada punye)..oklah harap2 dia semakin bersemangat nak blajo..yelah nak PMR tahun ni..jgn bukak tenet tu...dok ngadap FB & game plak tau!! AMARAN NI!!(harap2 dia baca n3 ni)
GOOD LUCK dear.


KOTAK..HP tu..
NI dia tulis 
"Sumbangan kerajaan malaysia melalui inisiatif jalur lebar negara"

tadaa..hikhikhik..
sy pon nak letak lambang tu lah kat laptop...
best gak netbook ni
lepas ni xdelah org pinjam2 lagi laptop sy nak buat keje kursus.ekekekeke

14 ulasan:

MaMa AiNi berkata...

wah best kan sharifah...budak2 skrg dpt byk kemudahan dr kerajaan...masa dulu kenapa kita tak dpt l/top percuma ek?..he2x..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- tu lah mama..bebudak skrg byk kemudahan tapi makin malas. harap2 adik sy tak mcm tu..(tapi dia malas wat koje umah)

munna berkata...

anak buah munna pun dpt ni..tapi dia netbook acer... untung anak2 skrg ni

Sharifah Nadzarah berkata...

MUNNA- BTUL3..harap anak2 kite pon dapat ekk munna..hihi

farah adila berkata...

memang untung budak zaman sekarng...senang2 dpt notebook free..
kalau dulu2,hampeh...susahhhhhhhh...

Queenie berkata...

betullah budak2 sekarang mmg untung kalau dibandingkan org2 zaman dulu.. harap2 digunakan kearah kebaikan semaksimumnya ya....

Sharifah Nadzarah berkata...

farah adila-
btul3...nampak sgt bezanya...

Sharifah Nadzarah berkata...

queenie- btul tu...harap2 lagi semangat nak study...semua kemudahan dah ada...

Huszaini berkata...

wahh!! bestnya! untung dan bertuah budak2 sekarang nih!

jangan disalahgunakan sudah.. huhuhu

Sharifah Nadzarah berkata...

HUSZAINI- Wah abah auni3 dtg laaaa..TQ3
Btul tu..harap tak disalah gunakan..
tunggu lah turn anak2 kita nnti..dapat ke tidak..kikiki

wanie misa amane berkata...

Tahniah. Bila dia dapat ? Sebab masa ari ahad aritu pun sy ada menghadiri majlis penyerahan laptop 1 malaysia kat Taman Kota Masa. Heee...

Sharifah Nadzarah berkata...

wanie misa amane-
ehh samelah...hari ahad jugak..tapi kat tmpt lain..hihihi

Huszaini berkata...

ahh.. malu saya.. kalau datang singgah sini saya tak tinggalkan komen.. huhuhu..

Sharifah Nadzarah berkata...

huszaini-
alah xde hal lah..sy hari2 mesti nak tgok auni3...kdg2 tak komen pun..silent reader jer..hihi tq ye

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...