Jom Ikut Saya

06 Julai, 2011

AMIRAH HUSNA..4 tahun hari ni..Hepi Besday Sayang...

ASSALAM & SELAMAT PAGI SEMUA..
Hari ini kebanyakan rakan2 buat n3 WW... tapi sy tetap juga nak bercerita...hihihi Oklah seperti tajuk N3 ini, ALHAMDULILLAH..
anak sy yang kedua AMIRAH HUSNA BINTI SULAIMAN telah genap usianya 4 tahun hari ini..6/7/2011..
SELAMAT HARI JADI SAYANG
Ibu & Ayah doakan semoga Adik (panggilan dirumah walaupun dah ada adik) menjadi anak yang solehah, baik budi pekerti, adab sopan, cerdik & bijaksana, dikuatkan iman, dimurahkan rezeki, berjaya dalam pelajaran, taat kepada ayah & ibu, jgn nakal2, rajin, sihat & ceria selalu...amin..
pendek kata semua yg terbaik ibu & ayah doakan utk adik.
nanti ibu buatkan kek utk adik ye

Sedikit tentang amirah husna
Masih manja walaupun dah ada adik
tak bagi org panggil dia kakak..
agak malas bila disuruh kemas mainan
selalu buli kakaknya kemas barang2nya
caring dgn adiknya tapi agak kasar
mudah cengeng (menangis) bila x dapat apa2
agak degil tapi kadang2 tak ikut mood kot
bila ketawe tak hingat walaupun dah mlm2..
percakapannya masih ada yg pelat & berbaur manja2 gitu
tak suka mandi sendiri mesti nak suruh ibu /ayahnya mandikan
malas nak pakai baju/seluar sendiri walaupun dia dah tahu
suka bersolek..habis lipstik & bedak ibunya
suka menyanyi & berangan
agak kuat makan & minum
tak suka orang cium & peluk dia..
TAPI SY SUKA PELUK DIA COZ MCM BANTAL PELUK!!! TEMBAM..HIHIHI


14 ulasan:

mummy2k berkata...

selamat hari lahir amirah husna...smoga menjadi anak yg baik kepada kedua ibubapamu..amin..

Chik Att berkata...

happy birthday sayang ... jadi anak soleh...

Kamalia berkata...

happy birthday amirah..smoga mnjadi ank yg solehah dan sntiasa mnjadi penyejuk mata buat ibu bapa..
psst..sy pun suka peluk ank sy yg tembam tu.geram,mcm bntal peluk jekan rsnye..

MaMa AiNi berkata...

`hepi bezday` buat amirah yg comil...he2x...ank perempuan memang ini kegemarannya..

halila Ibrahim berkata...

selamat hari lahir Husna .. semoga jadi anak yang baik .. comel la .. tembam .. ciri2 sikit2 macam anak auntie jugak yang no 2...

intan morsalin berkata...

slamat ari lahir amirah..smoga jadi anak yang baik...
amirah sebaya ngan anak sulung sya...yaya...tp yaya lahir bulan mac...perngai yaya & amirah ni hampir sama...kdg2 pening layan karenah yaya...huhuhu

Kakzakie berkata...

Happy Birthday sayang... Moga doa ibu-ayah dimakbulkan Allah. Auntie doakan sama.

Kalau sayang punya pipi macam tu siapa saja suka peluk dan cium:)

Sharifah Nadzarah berkata...

mummy2k- tq3..insyaallah

Sharifah Nadzarah berkata...

chik att- tq3..mudah2an

Sharifah Nadzarah berkata...

kamalia- tq3..mudah2han..mmg..tembam2 sedap peluk hihihi

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- tq mama...mcm2 kerenah mama.

Sharifah Nadzarah berkata...

halila- tq3..insyaallah..biasenya budak2 byk persamaankan

Sharifah Nadzarah berkata...

intan morsalin- tq3 intan..hihihi mmg..tak terlayan kdg2..

Sharifah Nadzarah berkata...

kak zakie- tq3..insyaallah kak..
mmg dlm family dia paling montok kak..sedare2 suka nyakat dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...