Jom Ikut Saya

04 Julai, 2011

ROJAK...

ASSALAM...
SALAM DI PAGI ISNIN..SEMOGA KWN2 SEMUANYA BERADA DIDALAM SITUASI YANG CERIA SELALU..AMIN..
OKlah..lama rasanya sy tak masukkan N3 masakan..bukannya tak masak tapi masak yg ala kadar jer skrg ni..coz sibuk nak menjahit..pastu nak blajo guna mesin baru lagi..nak potong kain lagi..nak jaga si kecik tu lagi...tu blom yg lain2..lagi..(byknye lagi) kalau ikutkan plan nak siapkan sebelom puasa..tapi mcm tak sempat jer..ada jer hal2 yg tak diduga...emmm.dugaan betul..tapi x pelah..yg penting sebelum raya mesti semua siap..insyaallah.
Kali ni sy nak N3 ROJAK jer..tapi rojak sy ni x berape nak sempurna..apa yg ada jer..pastu sy guna petis yg dah sedia ada tu jer..senangkan?...jom tgok gambo..



Nama pun rojak..sy cuma ada..timun,sengkuang,togeh,epal..hihihi

Curah petis & tabur kacang..
Gaul2..boleh lah makan...

8 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kakak kalau pergi pasar malam boleh katakan selalu juga beli rojak petis ni SN...Sedap makan gitu saja...

NM02 berkata...

kalu saya cili tumbuk harus ada.. lebih memukau gitu...

Sharifah Nadzarah berkata...

kakzakie- hihii btul3..sy pon sama..

Sharifah Nadzarah berkata...

NM02- oh ye ker...akan rasa pedas2 camtu ekk..best jugak..hihihi

teratai berkata...

sedapnya, biasa cicah dgn 'colek'...pun sedap!

Sharifah Nadzarah berkata...

teratai- hihihi..semuanya sedap..tq dtg & folo..

MaMa AiNi berkata...

thanks sharifah..mama try buat camni ek...selalu ngan buat takde taugeh..

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini- welcome mama..dgn ape2 pon boleh..hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...