Jom Ikut Saya

21 Julai, 2011

Upin & Ipin part 1 - tunai janji & merchandise


ASSALAM SEMUA..
OK last week sy ada bgtau kan nak pegi karnival upin ipin..akhirnya..tercapailah hasrat dua anak dara sy tu nak tgok kartun kesayangan diaorg..kemain suka lagi...tak hengat penat...dari kol 2-7 ptg baru ktorg balik.. nasib baik buat kat persada..tak le berpanas..ada ekon dlm tu..tapi berfeluh jugak..ahaks..kalau lah dibuatnya kat danga bay ker..stadium ker...kompem rentung ktorg aritu.. ape pun jom tgok2lah gambo yg sy snap ni..yg ni part 1 ye..nnti menyusul 2,3,4..byk sgt gambonya..itu pun dah pilih2 ni...kalau nak tgok semua gi FB ye..klik jer kat sidebar tu...

Masa ni baru sampai..so sy suh ler aleya & amirah bergambo...
abaikan lah budak lelaki kat sebelah tu..mmg ramai yg nak begambo masa ni..

 kat atas ni antara brg2 yg dijual..byk lagi x sempat laa nak snap..

haahhh!!..gambo2 kat atas ni plak antara brg yg ktorg dipaksa beli..kopak gak ratusan hengget..gluppp!?@#
(ayah & ibu poning dah ler tongah2 bulan berlari berkejaran bajet bulan ni)


kehausan...
bawak bekal air masak..
tapi tak minum..nak yg beli jugak..
airnya jenis berperisa..cuma disalut dgn gambo upin ipin
so bila bebudak tgok
tertarik menarik merengek nak beli ler

OK JUMPA DI PART 2

4 ulasan:

ikatankasihku berkata...

buat duit betul upin ipin ni...kopak duit para ibu2 ngan apak2 nyer

Sharifah Nadzarah berkata...

ikatankasihku- btul3...nasib baik tak tiap2 bulan ada karnival..kikiki tq dtg

MaMa AiNi berkata...

kenapalah kanak2 teruja sgt ngan upin & ipin ni ya?..he2x..nasib baik masa dulu takde...kalau tak teruklah mak mama nak kena bawa mama gi karnival begitu...

Sharifah Nadzarah berkata...

mama aini-
biaselah mama budak2..dulu kita pon cam gitu gamaknya...cuma kartun nya je yg berbeza..tq mama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...